Випуск 70/2021

 

Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ
Дубас Ю.

Сучасні підходи до моделювання трансформації суспільних інститутів

РОЗДІЛ 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Іщенко А.В.
Технології «інтернет речей» в міжнародному маркетингу

РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
Дмитришин Л.І., Гавдей С.В.
Зарубіжний досвід забезпечення розвитку туристичного сектору в умовах пандемії
Кулаков О.О.
Тенденції інвестування в Україні з країн Європейського Союзу на прикладі Причорноморського регіону України
Мостова А.Д.
Концептуальні засади стратегічного забезпечення продовольчої безпеки в системі реалізації цілей сталого розвитку України на період до 2030 року
Онешко С.В.
Формування механізму управління промисловим розвитком суб’єктів господарювання на принципах і основах концепції «Індустрія 4.0»
Павлов О.І., Павлова І.О.
Перерозподіл економічних повноважень в системі територіальної організації влади в Україні в умовах децентралізації
Чумак О.В.
Стан і тенденції розвитку іт-ринку в Україні в сучасних умовах

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Борецька Н.П., Яковенко П.В.
Вплив пандемії на діджитилізацію бізнес-процесів
Гринько Т.В., Гвініашвілі Т.З., Рябук К.П.
Особливості впровадження системи стратегічного управління на підприємстві в умовах пандемії COVID-19
Драгун А.О.
Місце та роль харчової промисловості в економічній системі країни
Косар О.В.
Вплив цифрового маркетингу на лояльність відвідувачів ресторанних мереж
Самофатова В.А., Манолі Т.А., Нікітчіна Т.І.
Інвестиційна привабливість інноваційних проєктів оздоровчого меню рибних ресторанів на основі товарознавчих властивостей
Федоренко I.А., Анпілогова А.В.
Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства щодо забезпечення конкурентоспроможності на ринку
Шацька З.Я., Горбачов Я.І.
Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні
Шостак Л.В., Слободянюк О.В.
Перспективи розвитку вітчизняного бізнесу за умов цифровізації
Шпаков А.В.
Інноваційні стратегії розвитку сучасного будівельного девелопменту
Яблонська Н.В., Магденко С.О., Вербицька О.О.
Основні напрями підвищення ефективності діяльності м’ясопереробних підприємств
Яснолоб І.О., Тихтило Б.В., Колот М.В.
Конкурентні переваги екоторгівлі в міських і сільських територіях України та США

РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Zetao Hu
Managing the rural development through the application and implementation of digital technologies
Сторожилова У.Л., Сторожилов Г.М., Сторожилов П.М.
Переваги впровадження SMART-стратегій штучного інтелекту для Причорноморського регіону

РОЗДІЛ 6. ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ
Саранча О.М.
Підходи до моделювання взаємозв’язку банківської системи та економічної активності підприємств
Сoляник Л.Г., Зaмковий О.І., Водоп’янов В.С.
Ринок FinTech-послуг в Україні: тенденції розвитку і поширення на тлі оптимізації банківських ризиків
Холявко Н.I., Попело О.В., Тарасенко О.О.
Інноваційно-інформаційні технології в діяльності фінансових установ: світовий досвід
Юдіна С.В., Румянцев Б.В.
Теоретичні аспекти формування податкової політики підприємства

РОЗДІЛ 7. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ
Кожухар В.В.
Особливості формування обліково-аналітичного забезпечення стратегії розвитку підприємств галузі садівництва
Мардус Н.Ю., Лазуренко О.С.
Економічна сутність фінансової звітності, методика її складання і аудиту
Тесак О.В., Барановська С.П.
Теоретичні основи організації бухгалтерського обліку на підприємстві
Shevchenko Iryna
Current issues regarding mandatory auditing under quarantine restrictions

РОЗДІЛ 8. РЕЦЕНЗУВАННЯ
Ткаченко Н.В.
Рецензія на монографію Петрухи Н. М. Та Петрухи С. В. «Державне регулювання інтегрованих корпоративних об’єднань в умовах структурно-інституціональної та функціональної трансформації сільської економіки: проблеми методології, теорії, соціально-економічної та секторальної політики»