Випуск 90/2024

 

Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Дишкантюк О.В.

Місце України в глобальній екосистемі стартапів
Ілляшенко О.В., Морар Є.М.
Оцінка тенденцій розвитку будівельного бізнесу України
Командровська В.Є., Тертичний Я.В.
Місце маркетингового забезпечення у механізмі взаємодії учасників інноваційних кластерів
Рапач С.В.
Методи економічного стимулювання відновлення та розвитку будівельного сектору україни
Ткаченко А.Г.
Теоретико-методичні засади оцінки інноваційного розвитку промислового підприємства
Чайка Ю.М.
Теоретичні та практичні аспекти реалізації «зелених» інвестицій в Україні

 

РОЗДІЛ 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Скороход І.С.
Управління бізнес-процесами іт-компаній в умовах цифрової трансформації суспільства

 

РОЗДІЛ 3. ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Боярова О.А., Савченко Н.Л.
Роль податкового контролю в мінімізації ризиків управління товарами критичного імпорту
Кидисюк Х.М.
Характеристика оплати праці як об’єкта державного аудиту
Людвенко Д.В., Томілова-Яремчук Н.О., Непочатенко А.В.
Особливості впливу обліково-аналітичних даних на консалтингове забезпечення екопідприємництва
Правдюк Н.Л.
Інформаційне забезпечення галузі бджільництва: обліково-аналітична практика України та світу
Шепель І.В.
Цифровізація податкових перевірок: нові підходи та технології для покращення контролю

 

РОЗДІЛ 4. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Галущак В.В.
Роль і місце страхування в економічному зростанні країни
Карлін М.І., Cтащук О.В., Борисюк О.В.
Роль фінансів домогосподарств у функціонуванні фінансового ринку України: безпековий аспект
Мороз Н.В., Боберський Р.І.
Особливості застосування інструментів монетарної політики України в умовах воєнного стану

 

РОЗДІЛ 5. МЕНЕДЖМЕНТ
Ареф’єва О.В., Онопрієнко Д.О.
Теоретичні підходи до мотиваційного управління розвитком потенціалу підприємства в умовах циркулярної економіки
Артеменко А.В.
Методи оцінювання впливу кластерних структур на регіональну економіку (на прикладі львівського регіону)
Гірна О.Б., Петляківський О.А.
Логістичне обслуговування клієнтів: прикладні аспекти
Охріменко А.Г., Кулик М.В
Цифровізація як складова стратегії антикризового управління суб’єктів туристичного та готельного бізнесу України
Чернявський І.Ю.
Формування інклюзивної культури в підприємствах аграрної сфери

 

РОЗДІЛ 6. МАРКЕТИНГ
Гарник М.Є.
Роль IoT, Big Data та штучного інтелекту у маркетингу охоронних послуг
Колесник М.В., Рабош І.О., Чернишова Т.В.
Актуальні питання реалізації цілей сталого розвитку в системі соціально-відповідального та екологічного маркетингу на прикладі транспортної інфраструктури
Кудінова М.М., Глєбова Н.В., Гризо Д.А.
Механізм розвитку інновацій в маркетинговій діяльності організації

 

РОЗДІЛ 7. ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Іжевська О.П., Тесля О.Д., Паска М.З.
Організація створення мусових десертів у закладах ресторанного господарства із використанням ягід аронії та насіння чіа
Хромова М.В., Паска М.З., Дзьордзь Н.І.
Реорганізація індустрії гостинності під час війни на прикладі !FEST hotel

 

РОЗДІЛ 8. ТУРИЗМ
Герасименко Т.В., Бондаренко Л.А.
Вплив інклюзивного туризму на досягнення цілей сталого соціально-економічного розвитку
Даниленко-Кульчицька В.А., Ткач У.В.
Інклюзивний туризм на Тернопільщині: досягнення та перспективи