Випуск 88/2024

 

Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Aleskerova Yuliia, Dymchuk Alina, Kartushova Alina

Activities of insurance companies in wartime
Бойко Р.В.
Можливості імплементації світового досвіду реалізації механізмів державної інвестиційної політики на регіональному рівні
Лопатинський Ю.М.
Розвиток сільсько-міських агломераційних утворень на засадах інклюзивності: український та міжнародний контекст
Сидоров О.A.
Послідовність оцінювання інноваційно-інформаційних змін в національній економіці
Jianfu Ye, Korniyenko Dmytro, Romanyuta Eduard
Challenges of China’s foreign direct investment under the “Belt and Road” initiative in the post-pandemic era
Ільїна О.А., Мельник Б.Ю., Кушнеренко С.М.
Аналіз державних стимулів для залучення інвестицій у цифрову економіку

 

РОЗДІЛ 2. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Карбівський В.Л.
Діагностика фінансового стану аграрного підприємства як основа забезпечення його фінансової безпеки
Криниця С.О.
Цифрові дивіденди діджиталізації системи управління публічними фінансами

 

РОЗДІЛ 3. МЕНЕДЖМЕНТ
Августин Р.Р., Струмецький О.І.
Інструментарій управління економічним розвитком територіальних громад: аспект підтримки малого підприємництва
Вітер О.М., Килин О.В., Свелеба Н.А.
Вплив комунікацій на ефективність прийняття управлінських рішень
Вітик Б.М.
Оцінювання управління кадровою безпекою підприємства: теоретико-методичний підхід
Гавадзин Н.О., Григорська Н.М., Тихонюк А.Я.
Ефективні підходи реінтеграції ветеранів у менеджменті громадських організацій
Захарчин Г.М.
Комунікаційна складова у системі управління персоналом
Орєхова А.І., Харченко В.В.
Інформаційна стратегія як основа управління інформаційним середовищем підприємства
Сакун Г.О., Станкевич І.В., Яцкевич І.В.
Ефективність комунікації стартап-команди в сучасних умовах ринку

 

РОЗДІЛ 4. МАРКЕТИНГ
Бут О.В.
Застосування веб-аналітики для розвитку сайту
Савчук Я.О., Сак Т.В., Милько І.П.
Планування контенту на платформі Х (Twitter) як інструмент підсилення комунікаційної стратегії бренду

 

РОЗДІЛ 5. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Семенча І.Є., Куряча Н.В., Гордєєва-Герасимова Л.Ю.
Питання управління мікро-бізнесом в Україні: ефективні комунікації, креативні підходи та особливості оподаткування

 

РОЗДІЛ 6. ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Поплавський Е.В.
Підходи до управління сталим розвитком підприємств готельно-ресторанних послуг

 

РОЗДІЛ 7. ТУРИЗМ
Давиденко І.В. 
Ключові показники ефективності розвитку туристичних дестинацій

 

РОЗДІЛ 8. СТАТИСТИКА
Fedoryshynа Lidiіa, Melnyk Valeriia 
Money circulation statistics