Випуск 91/2025
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Гапєєва О.М., Вітютін Є.Ю.
Фінансово-економічне управління критичною інфраструктурою
Дрималовська Х.В., Антонів А.Р.
Напрями діяльності провідних інвестиційних банків
Жукова О.Ю., Полєтаєв Д.О.
Концепція «ланцюга створення вартості»: витоки та економічний зміст
Іпполітова І.Я., Сергієнко О.А.
Роль професійних компетенцій співробітників як складової компетентності підприємства
Ковальова О.М.
Теоретичні основи підвищення ефективності товарного асортименту молокопереробного підприємства
Космідайло І.В., Білокінь О.В.
Стратегічні орієнтири залучення іноземних інвестицій в економіку України
Куцик В.І., Патер Л.М.
Методичні засади формування інтелектуального капіталу підприємств сфери ІТ-послуг
Немченко В.В., Борозьонов Є.І.
Актуальність безпечності харчуванням у контексті управління бізнесом у воєнний час
Синиця В.А.
Креативні індустрії та розвиток туризму: економічні перспективи
Теліщук М.М., Теліщук Мир.М.
Енергоресурсні тарифи як фактор впливу на соціальну та підприємницьку сферу України
Чередніченко С.B.
Ринок праці національної економіки: проблеми військового періоду
РОЗДІЛ 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Аксьонова О.В.
Стратегічні перспективи розвитку міжкультурної комунікації в умовах відновлення України у глобальному контексті
Заяць О.І.
Антикризова фінансова політика ЄС: інструменти, ефективність та перспективи для України
Фаріон Д.І., Фаріон М.М.
Вплив макроекономічної трансформації на розвиток автомобільного ринку в умовах нестабільності
РОЗДІЛ 3. ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Кушнір Л.А., Коркушко О.Н., Кушнір В.О.
Фінансовий та управлінський облік зовнішньоекономічної діяльності підприємств в умовах воєнного стану
Хомовий С.М., Томілова-Яремчук Н.О., Хомовий М.М., Литвиненко В.С.
Особливості якісної організації аудиту сільськогосподарських підприємств
РОЗДІЛ 4. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Бірюк Д.О.
Подвійний виклик: стабільність та кредитування банківської системи України під час воєнного стану
Приказюк Н.В., Дорошенко А.Р.
Потенційний вплив штучного інтелекту (ШІ) на ринок страхування життя
Стельмах Н.Є.
Теоретичні аспекти ціноутворення телекомунікаційних підприємств
Школенко О.Б., Терещенко Е.Ю., Чернишов О.Ю.
Стратегічне партнерство України та світового банку: трансформаційний вплив на соціально-економічний розвиток держави
РОЗДІЛ 5. ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Кадол Л.В., Кадол О.М., Курінний С.В.
Економіка природокористування України в сучасних умовах воєнного стану
Лазарєва О.В., Мась А.Ю., Сандольська О.Є.
Особливості ревіталізації землекористувань у післявоєнний час
Росохата А.С., Мінченко М.Г., Храмова К.О.
Синергія екологічних податків, тарифів та податкових стимулів в контексті ефективного управління відходами
РОЗДІЛ 6. МЕНЕДЖМЕНТ
Дєліні М.М., Нестерова М.О., Дятлова В.В.
Підходи до підвищення якості освітніх послуг: інноваційно-технологічний аспект
Кагановський О.С.
Кластерні структури як підґрунтя для забезпечення сталого розвитку підприємств малого та середнього бізнесу
Кукса Ю.А.
Методичні підходи до вартісної оцінки капіталу підприємства
Лісовий С.В., Шашко В.О., Кондратенко О.О.
Підвищення конкурентоспроможності машинобудівної галузі шляхом розвитку виробничого аутсорингу та внутрішньогалузевої кооперації
Майстренко Ю.В., Фещук Д.
Формування інформаційного забезпечення процесу стратегічного управління онлайн-ритейлера
Мандюк Н.Л., Бордун О.Ю.
Роль управління персоналом в системі маркетингового менеджменту туристичного підприємства
Мунтян І.В., Мільчева В.В., Горяча К.І.
Комунікативний менеджмент у контексті digital-стратегій: інновації в цифровій комунікації
Олійник Н.Ю.
Основні рівні конфлікту в організації та особливості їх залагодження
Печко В.С.
Виклики та проблеми розвитку виноградарсько-виноробного комплексу України: експертна оцінка для потреб управління
Прінц І.В.
Інструменти та технології HR-менеджменту в контексті диджиталізації економіки
Строченко Н.І., Зеленський А.С.
Теоретико-методичні аспекти управління фінансовим станом аграрного підприємства
Чернявський І.Ю.
Фокус забезпечення розвитку інтелектуального капіталу підприємств аграрної сфери в умовах цифрової економіки
РОЗДІЛ 7. МАРКЕТИНГ
Нечипоренко В.В., Шумкова О.В., Мусієнко В.І.
Інформаційне забезпечення дослідження впливу психології споживача на маркетинговий менеджмент товарної політики
РОЗДІЛ 8. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Дідух Н.О.
Методичний інструментарій оцінки конкурентоспроможності зернотрейдерів України на ринку ЄС
РОЗДІЛ 9. ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Безручко Л.С., Жук Ю.І., Філь М.І.
Концептуальні винні бари міста Львова як центри творення інноваційної барної культури
Осіпчук А.С., Воловик А.В.
Розробка ефективного бізнес-плану для відкриття закладу ресторанного бізнесу
РОЗДІЛ 10. ТУРИЗМ
Алдошина М.В.
Емоційний інтелект в системі управління персоналом туристичної галузі
Герасименко В.Г., Мартинова Н.С., Козловський Р.С.
Основні напрями вдосконалення управління маркетингом підприємств та організацій в сфері екскурсійного обслуговування
Глух М.І.
Сучасні технології зворотньої комунікації у сфері розвитку зеленого туризму
Дащук Ю.Є., Зубехіна Т.В.
Кроссекторальні партнерства для промоції культурної спадщини та розвитку туризму: досвід садиби Косачів
Мерчанський В.В., Мерчанська М.В.
Оцінка туристичної привабливості міста Торунь для внутрішнього та міжнародного туризму
Монастирський В.Р., Бордун О.Ю., Манько А.М.
Негативний вплив джипінг-туризму на природу курорту Пилипець Закарпатської області
Стрижак О.О., Нестеров М.С.
Система комунікацій в індустрії туризму: когнітивний підхід та соціально-психологічні аспекти