Випуск 89/2024
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Вагонова О.Г., Карпа Д.М.
Теоретичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства
Вербицька А.В., Децюк П.І.
Концептуалізація проєкту стратегії розвитку соціального підприємництва в Україні партисипативний підхід
Дуб А.М.
Потенціал технологічного партнерства України та ЄС у сфері штучного інтелекту та інноваційних технологій
Ляхович Л.А., Костецька Н.І.
Бізнес-план як інструмент ведення бізнесу на умовах франчайзингу
Нам’ясенко В.М.
Аналітичний огляд зовнішньоекономічних загроз повоєнного розвитку та можливі інструменти протидії
Параниця Н.В., Теліщук М.М., Скляров Д.Г.
Економічна політика повоєнного відновлення України
Полуліх В.М.
Дослідження дефініції «невизначеність» як філософської та соціально-економічної категорії
Радько В.І., Свиноус І.В., Семисал А.В.
Організаційно-економічні засади формування інтеграційних зв’язків в молокопродуктовому підкомплексі України
Сидоров О.A.
Ретроспективний аналіз показників інноваційної сфери національної економіки
Тімченко О.Л., Сотник В.В.
Формування цифрової екосистеми менеджменту підприємств аграрної сфери
Шапуров О.О., Стоєв В.В., Афанас’єва А.В.
Управління фінансовими результатами металургійних підприємств в умовах глобального сталого розвитку
РОЗДІЛ 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Дуран В.І.
Основні стратегії регулювання фінансових криз
Пахольчук А.М.
Фінансовий компонент та його роль у функціонуванні екосистем бізнесу
Романчук Л.А., Щитов Д.М., Мормуль М.Ф.
Імідж України у порівнянні з країнами ЄС у контексті проживання та зайняття електронною комерцією
Чопик Ю.Є.
Економічні наслідки другої світової війни для Німеччини
РОЗДІЛ 3. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Британ В.В.
Впровадження базельських угод в контексті забезпечення фінансової безпеки банківської системи держави: міжнародний досвід та України
Буткевич Т.В.
Фінансове забезпечення підприємств аграрного сектору
Міщенко В.А., Яковлев В.І.
Теоретико-методичні засади сутності кредитного потенціалу банку
Федоришина Л.І., Баланюк А.В., Звірянський І.С.
Фінансовий менеджмент діяльності підприємств в сучасних умовах господарювання
Юдіна С.В., Мартинюк Ф.М., Грищенко М.В.
Теоретичні основи організації системи взаємодії підприємств і банків у сучасних умовах
РОЗДІЛ 4. РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Безхлібна А.П.
Діджиталізація приморських регіонів як запорука їх конкурентоспроможності
Кібік О.М., Ференс Б.В., Котлубай В.О.
Активізації економічної діяльності та ринку праці одеського регіону
РОЗДІЛ 5. ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА І ПОЛІТИКА
Летуновська Н.Є.
Концептуальна карта реформи системи медико-соціального забезпечення: питання здоров’я, харчування та рівності
РОЗДІЛ 6. МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Кузьмінська Н.Л., Коцюбайло М.Р.
Оптимізація управління інтелектуальним потенціалом підприємства за допомогою технологій штучного інтелекту
РОЗДІЛ 7. МЕНЕДЖМЕНТ
Білий Д.І.
Цифрові технології четвертої промислової революції
Захарчин Г.М., Склярук Т.В.
Роль комунікаційного менеджменту в управлінні конфліктами
Корженівська Н.Л., Кушнір В.О.
Роль інновацій у формуванні стратегічного менеджменту аграрних підприємств у післякризовий період
Кравченко М.О., Немировський Ф.В.
Мета та принципи управління економічною безпекою підприємства
Кулиняк І.Я., Іваницький Н.Б.
Цифровізація діяльності спортивних федерацій як напрям маркетингової стратегії
Чернікова Н.М., Шелковський Д.В., Пугін О.С.
Управління цифровою трансформацією аграрних підприємств: проблеми та перспективи
Шаровський В.П.
Ідентифікування факторів, які характеризують сучасний рівень розвитку інформаційних систем у державно-приватному партнерстві
РОЗДІЛ 8. МАРКЕТИНГ
Гарник М.Є.
Особистість і поведінка споживача охоронних послуг
Добровольський В.В.
Розрахунок математичної моделі для аналізу успішності та окупності рекламної кампанії екологічних товарів
Захарчин Р.М.
Соціальні чинники впливу на формування маркетингових стратегій організації
Петрішина Т.О., Супрун А.А., Андрущенко Г.І.
Дослідження цифрових трендів у страховому маркетингу
Фісуненко П.А., Анферов А.А.
Маркетинг як основа успішності девелоперського проєкту
РОЗДІЛ 9. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Осадчий М.Л.
Взаємозв’язок інституційно-економічних компонентів з економічними процесами
РОЗДІЛ 10. ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Корсак Р.В., Гуштан Т.В.
Економічна роль управління культурними відмінностями у міжнародній готельній індустрії
РОЗДІЛ 11. ТУРИЗМ
Бессонова А.В., Безугла Л.С., Смєсова В.Л.
Цифрові стратегії для підвищення конкурентоспроможності закладів гостинності
Буторіна В.Б., Хоптяр А.Ю.
Розвиток культурно-мистецького потенціалу дозвіллєвої сфери туризму та гостинності України: управлінський аспект