Випуск 85/2024

 

Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Havrylenko Tetiana, Banzar Monika
Stages of forming enterprise strategy based on the Lovemark concept
Грицюк М.Й., Луцак М.І.
Модернізація логістики та реалізації продукції сільськогосподарських підприємств на умовах кооперації з використанням методу динамічного програмування
Дрималовська Х.В., Брунець О.О.
Теоретичні засади формування фінансової безпеки підприємств
Єрко І.В.
Вплив трансформаційних процесів на вибір моделі розвитку конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії
Коляденко С.В., Титарчук С.О.
Сервісність українських компаній як концепція збільшення прибутків у сфері господарської діяльності
Корсак Р.В., Гуштан Т.В., Малец В.Д.
Соціально-економічна проблематика впровадження системи НАССР у готельно-ресторанному бізнесі України в кризових умовах
Лазарєва О.В., Мась А.Ю., Фесенко К.М.
Особливості оцінки нерухомості: закордонний досвід
Лесняк О.Ю.
Методи оцінювання еколого-економічного ризику об’єктів підвищеної небезпеки
Снитюк О.І., Бережна Л.В., Гончаренко І.Г.
Діагностика стану підприємства з використанням нечіткого аналізу
Filatova Tetiana, Ivchenko Iryna
Methods of supporting acceptance of economicly based decisions in the management of the quality system of higher education
Фоменко Д.В., Осьмак Д.І.
Організаційно-економічні особливості кризових ситуацій в інноваційній економіці
Shaposhnykov Kostiantyn
State regulation of the national economy in the conditions of war (for example electronic communication services market

 

РОЗДІЛ 2. ОБЛІКІОПОДАТКУВАННЯ
Даценко Г.В., Кудирко О.М., Коцеруба Н.В.
Інвентаризація як метод внутрішньогосподарського контролю
Коркушко О.Н., Кушнір Л.А.
Особливості оподаткування криптовалюти в різних країнах світу
Позняковська Н.М.
Інституціоналізація громадянського суспільства: інформаційно-облікові аспекти
Чміль Г.Л., Конюхов В.С.
Резильєнтний аудит маркетингової діяльності підприємств торгівлі на засадах цифровізації

 

РОЗДІЛ 3. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Davydenko Nadiia, Buriak Alina, Kliuchka Olha
Behavioural aspects of investment decisions

 

РОЗДІЛ 4. МЕНЕДЖМЕНТ
Овчарик С.В., Пахота Н.В.
Корпоративна культура авіакомпаній в сучасних умовах

 

РОЗДІЛ 5. МАРКЕТИНГ
Бєлова Т.Г., Крайнюченко О.Ф., Лелека О.О.
Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства

 

РОЗДІЛ 6. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Aleskerova Yuliia, Yavorska Natalia, Mysholov Anastasia
Business risks and their types
Говда Д., Русин-Гриник Р.Р., Сало Б.І.
Принципи формування і розвитку інформаційних систем у торговельному підприємництві
Дименко Р.А., Колесник А.В.
Створення платформи власного бренду

 

РОЗДІЛ 7. ТУРИЗМ
Антонюк К.Г.
Комплексний механізм стимулювання туристичної привабливості вінницької області
Бобко А.С., Харченко О.М.
Розвиток туризму на основі рекреаційного потенціалу на території київської області
Коваленко О.В., Новікова А.В.
Зарубіжний досвід розробки стратегій розвитку індустрії гостинності та туризму
Портянник С.В., Мерчанський В.В.
Перспективи розвитку екологічного та мисливського туризму в Україні з урахуванням міжнародного досвіду
Тютюнник Ю.М., Дорогань-Писаренко Л.О., Єгорова О.В.
Методичні аспекти аналізу факторів формування показника вартості туристичних пакетів

 

РОЗДІЛ 8. МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Бабкова Т.В., Васильчишин О.Б.
Протидія фінансування тероризму: правовий та економічний аспекти
Ємець В.В.
Економічні зв’язки України та скандинавських країн – не реалізований потенціал стратегічної співпраці та план відновлення України
Чумак А.С.
Шляхи вирішення логістичних проблем Причорноморського регіону України на тлі російської блокади чорноморських портів